Ukrainian (UA)Russian (CIS)English (United Kingdom)

Програма Strategy & Marketing for Emerging Countries у Бразилії

 

Програма Strategy & Marketing for

Emerging Countries у Бразилії

Міжнародна бізнес-школа IBS Americas запрошує студентів, молодих науковців і керівників взяти участь у короткотерміновій стипендіальній програмі Strategy & Marketing for Emerging Countries (SMEC), що вже понад десять років проводиться в найбільшому місті Бразилії – Сан Паулу.

Програма розроблена для студентів і випускників вищих навчальних закладів з усього світу та має за мету вивчення особливостей розвитку країн з перехідною економікою, а також визначення основних способів ведення успішного бізнесу за таких умов.

Дата та тривалість проведення

SMES – це відкрита короткотермінова стипендіальна програма, що проводиться під час канікул (у січні, липні та серпні).

Січень 2016 – 2 тижні (18.01.2016 – 28.01.2016)

Липень 2016 – 3 тижні (11.07.2016 – 28.07.2016)

Серпень 2016 – 3 тижні (1.08.2016 – 18.08.2016)

Вартість

Стипендія покриває 70% усіх витрат на навчання, решту 30% учасники зобов’язані оплатити за 45 днів до початку програми. Вартість програми варіюється залежно від обраного курсу (від 5710$ до 1510$; учасники оплачують 1790$ та 543$ відповідно). Стипендія не покриває вартість проживання, харчування та авіаквитки.

Реєстрація

Для реєстрації Вам потрібно заповнити бланк заяви (Application Form), де потрібно вказати вибраний з трьох запропонованих курсів програми. Щоб отримати бланк, зв’яжіться з паном Julio Quadros ( This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it ).

Термін реєстрації – реєстрація відкрита

Детальнішу інформацію Ви можете знайти за посиланням: http://ibs-americas.com/arquivos/Programs%20Brochure%20(Institutional)%20-%20UNIP%20Brazil%202015-2016.pdf